I april har vi kjørt en awareness-kampanje med tema «Bucketlist». Her kan du se sluttrapporten på kampanjen.
Oppsummert:
- Gode resultater både på Meta (Facebook og Instagram) og DCO/web-bannere når det gjelder både synlighet og pris.
- Dette med tanke på tematikk og konkurranse (Mange annonserer på denne tiden, for alle vil sikre seg kunder til sesong)
- På awareness er det synlighet og merkevarebygging i fokus. En kort KPI-forklaring:
- Hovedmål for å rapportere og måle hvordan awareness-kampanjen har prestert:
- Videovisninger totalt (eksponeringer)
- Rekkevidde (unike visninger)
- CPM/Kost pr 1000 visning på web-bannere
- CPT (Kost pr thruplay, full visning av 15 sek video) i Meta.
- Merk! På engagement og action er det andre hovedmål.
Sluttrapport - Sommer 2024, Bucketlist
Last ned rapport her
Onepager - Sommer 2024, Bucketlist
Last ned rapport her