Kampanjen har oppnådd solide resultater med en rekkevidde på 443 059 og 31 558 visninger av landingssiden. Kostnad per klikk (CPC) og klikkfrekvens (CTR) har vært bedre enn forventet. Kampanjen fokuserte på engasjement fremfor trafikk, og frekvensen lå på et sunt nivå på 2,55.
Det ble brukt ni annonser: én med enkeltbilde og åtte bilde-kollasjer. Den mest kostnadseffektive annonsen var kollasjen K2, som hadde både laveste CPC (1,45 kr) og høy rekkevidde og trafikk til nettsiden, med en CTR på 3,43 %. Den beste CTR (3,77 %) ble oppnådd av K3, men denne annonsen fikk flest visninger blant 65+, og ble derfor stoppet for å fokusere på yngre målgrupper. Annonser med historiske hotell-motiver tiltrakk flest klikk fra aldersgruppen 65+, og ble derfor delvis stoppet.
Aldersmålgruppen ble optimalisert mot 25-54 år, men med hjelp av Metas AI-funksjon "Fordel+ publikum" som finner interessenter automatisk. Likevel ble målgruppen begrenset oppad til 54 år for å unngå for mange visninger blant 65+. Det var jevn kjønnsfordeling, og flest klikk kom fra Oslo, Akershus og Vestfold.
Last ned sluttrapport her.