Utforsk Telemark

EN

NO

Gaustatoppen om høsten

Marked: Innsikt, tall og rapporter

  1. Merkevareplattform
    Bli med å løfte Telemark sammen ved bruk av felles profil/logo og merkevarestrategi bygget på konseptet KONTRAST.
  2. Kampanjeresultater
    Her legger vi frem våre kampanjeresultater for Awareness, Engagement og Action. Klikk deg inn og se resultatene for hver kampanjenivå.
  3. Tall og fakta om reiselivsnæringen
    Her er de viktigste faktaene om reiselivsnæringen i Norge. Finn tall og statistikk knyttet til sysselsetting, verdiskaping, lønnsomhet, markeder og mye mer.
  4. Årshjul for Visit Telemark
    Her finner du vår årshjul for 2025
  5. Markedsinnsikt fra Visit Norway
    Ønsker du innsikt i målgrupper, turistene som besøker landet eller bli kjent med hva verdiskapningen har vært i norsk reiseliv de seneste årene? På disse sidene finner du dette og mer til. Du finner også kalkulatorer for å beregne henholdsvis forbruk, CO2-utslipp og sesongsvingninger.
  6. Markedsaktiviteter og resultater
    Les mer informasjon om Kampanjeresultater, Webstatistikk for Visittelemark.no, SoMe-statistikk for Visit Telemark, Hotellstatestikk og SoMe statestikk for Grenland.
  7. Analyser og rapporter
    Formålet med nøkkeltallbrosjyren er å gi en lettfattelig innføring i de viktigste tallene om norsk reiseliv. Tallene omhandler blant annet hvordan norsk reiseliv utvikler seg i et globalt perspektiv, reiselivsnæringens betydning for norsk økonomi og sysselsetting, og informasjon om besøkstall i de ulike landsdelene.

Ikke gå glipp av