Denne Meta-kampanjen har hatt fokus på historiske overnattinger i Telemark, og opplevelser man kan knytte til disse områdene. Det ble skrevet en ny artikkel og produsert nytt materiell til kampanjen. Budsjettet var lite på kun 30 000, og Meta (Facebook og Instagram) ble valgt som kanal da dette pr nå er en av de største og mest konstnadseffektive annonseringsflatene.
Kampanjen har fungert godt opp satte KPI-er og mål. Materiellet har vært av stor interesse, mange har klikket seg inn og det er gode tall i webrapporten på både «scroll 75» og «interne linkeklikk». Det indikerer at et har vært interesse for å vite mer, at flere har bladd seg langt ned på siden og klikket videre for mer informasjon.
Kampanjen har fått god synlighet og engasjement med tanke på sitt lave budsjett. Geografisk har det vært høyest interesse i Akershus tett etterfulgt av Oslo og Vestfold. Oslo har hatt flest visninger.
Sluttrapport – Sommer 2024, Historisk overnatting
Last ned rapporten her
Onepager – Sommer 2024, Historisk overnatting
Last ned onepager her